سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را دیدند با جامه‏اى کهنه و پینه زده . سبب پرسیدند فرمود : ] دل را خاشع کن و نفس را خوار ، و مؤمنان بدان اقتدا کنند در کردار . همانا دنیا و آخرت دو دشمنند نافراهم ، و دو راهند مخالف هم . آن که دنیا را دوست داشت و مهر آن را در دل کاشت ، آخرت را نه پسندید و دشمن انگاشت ، و دنیا و آخرت چون خاور و باختر است و آن که میان آن دو رود چون به یکى نزدیک گردد از دیگرى دور شود . و چون دو زنند در نکاح یکى شوى که ناسازگارند و در گفتگوى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :18
کل بازدید :151259
تعداد کل یاداشته ها : 114
103/2/8
7:29 ع

متن احساسی به یاد هم بودن و یاد عزیزان و عشق

یادت برایم
همانند قصه سیـگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است …

***

اگر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار ، بدان قلبی به یاد تو همیشه می کند فریاد.

 

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم سرو دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم / تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست : تو عزیزی و عزیزان به فدایت بکنم.

***

متن به یاد هم بودن؛ جملات احساسی به یاد عزیزان بودن و یاد عشق

اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی / این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی

***

پیام هایم گاه گاه است! آنچه ابدیست ، یاد توست

***

یاد تو
هیچ گاه از بین نمی رود
بلکه
از سطری
به سطری دیگر
منتقل میشود…
و اینست
قانون پایستگی چشمانت!

 

متن به یاد هم بودن؛ جملات احساسی به یاد عزیزان بودن و یاد عشق

یادم باشه
یادت بدم
یاد بگیری
یادت نره
که یاد تو
همیشه در یاد منه

دلنوشته به یاد عشق بودن

روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد.

***

در این هیاهوی شلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !

***

تو مرا فریاد کن ای هم نفس
این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است
آسمانم پر شده از یاد تو . . .

مطلب مشابه: شعرهای عاشقانه به یاد ماندنی؛ لیست اشعار احساسی زیبا از شاعران معروف

متن به یاد هم بودن؛ جملات احساسی به یاد عزیزان بودن و یاد عشق

روز بی تو را
به هر جان کندنی می شود دوام آورد
اما انصاف کن
با شبی که پر از یاد توست چه کنم!؟

***

قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد! دوست دارم

متن احساسی به یاد هم بودن

لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست
در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست

***

زمان به خیالش مرا ازار میدهد..
نمیداند که من ایستاده ام اینجا به یاد ماه مهربان…..
خواست تا خاطراتش را از من بگیرد اما..
من همیشه به یادش هستم ..
درست است که زمان سوار بر اسب خویش همچنان میتازد
اما من در این نقطه تاریخ میمانم
به یاد کسی که مرا از صمیم قلب دوست میداشت…

مطلب مشابه: دکلمه عاشقانه برای عشقم؛ چند شعر و دکلمه احساسی رمانتیک برای همسر

متن به یاد هم بودن؛ جملات احساسی به یاد عزیزان بودن و یاد عشق

یادت را از من نگیر !
بگذار من هم مثل سهراب بگویم: دلخوشی ها کم نیست !

***

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی
ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی

***

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست

***

روزی هزار بار دلم زنده میشود ،

وقتی که از هوای تو آکنده می شود.

گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند،

یادتو بر مسیر لبم خنده می زند.

***

زیر این سقف کبود ، زیر این شعله ی سنگین سکوت ،

اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا میسوزم.

مطلب مشابه: کپشن همسر؛ جملات زیبا در مورد عشق همسر و متن خاص برای همسرتان

حکم فراموشیتو آوردند ،

ولی به یاد مهربونیات امضاش نکردم.

***

یاد کس کردن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل یادت کردم بی دلیل…

***

ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند

***

اس ام اس یعنی اروم تو قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم

***

روزی که یادت نکنم روز خدانیست سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست